Over Hotel Sea Gull bij CorendonLigging:
Privé-zandstrand, direct in het centrum van Hurghada-Sakkala, in een levendige omgeving met vele winkeltjes en restaurantjes gelegen. De luchthaven ligt op ca. 10 km. El Gouna is gelegen op 35km.
Faciliteiten:
Dit schitterende resort beschikt in totaal over 710 kamers. In het hoofdgebouw zit de receptie met huurkluisjes en lounge. Seagull heeft genoeg faciliteiten om uw vakantie te veraangenamen waaronder diverse restaurants, bars, winkeltjes en vier spectaculaire zwembaden en een aquapark (8 glijbanen), rondom de zwembaden zijn er ligbedjes en parasols, 2 bioscopen, kidsclub (4-10 jaar), wireless internet. Verder is er een beautysalon, speeltuintje, conferentieruimte, amfitheater, disco, internetmogelijkheden, dokterservice en 24-uurs wasserette service.
Uw hotelkamer:
De standaardkamers hebben uitzicht op het zwembad, de zee of de tuin. Alle kamers zijn comfortabel ingericht en voorzien van airconditioning, satelliet tv, telefoon en koelkastje. Alle kamers zijn voorzien van een badkamer met bad of douche, toilet en haardroger.
Sport & Ontspanning:
Ook op sportief gebied hoeft u zich niet te vervelen in Seagull. Het hotel beschikt over 2 tennisbanen, tafeltennis, squash baan, beachvolleybal veld, aerobics, gym, biljart, duikcentrum, windsurfen, fitness en diverse andere watersporten aangeboden door particulieren (sommige faciliteiten zijn tegen betaling). Healthclub alwaar u kunt genieten van de jacuzzi, sauna of heerlijke massage behandelingen. Internationaal animatie team met een dagelijks programma.
Verzorging: All Inclusive.
Dit houdt in dat alle maaltijden (ontbijt, lunch, diner) en diverse snacks (tussen 11.00 ? 13.00 uur) gedurende de dag en lokale drankjes zijn inbegrepen op de door het hotel aangegeven tijden (tot 23.45 uur). Uitzondering hierop zijn de buitenlands gedestilleerde dranken, verse vruchtensappen, drankjes in de disco, maaltijden in het a la carte restaurant, drankjes in de Nemo pub, consumpties in de lobbybar, drankjes in de draaiende Panorama bar.
LET OP: In het voor/naseizoen en tijdens de winter periode (1 november t/m +/- 31 maart) kan het voorkomen dat bepaalde faciliteiten niet beschikbaar zijn i.v.m. onderhoud, bezetting of weersomstandigheden. Zo zijn veelal de buitenfaciliteiten niet beschikbaar, de buitenzwembaden buiten gebruik en geen of beperkte animatie aanwezig. Ook kan het voorkomen dat een accommodatieverschaffer vergoeding kan vragen voor bepaalde faciliteiten of diensten en dat het All Inclusive aanbod iets beperkter kan zijn. Het kan voorkomen dat een deel van een hotel(complex) tijdelijk niet in gebruik is vanwege onderhoud of lage bezetting.